1. Úvod
  2. Napojení třetích stran
  3. Jak předejít doručování Freelo e-mailů do spamu

Jak předejít doručování Freelo e-mailů do spamu

Změnili jsme e-mailovou adresu, ze které posíláme notifikační e-maily z Freela. Nově odesíláme z notifications@n.freelo.io a může se stát, že e-maily skončí ve složce spam, pokud používáte Gmail (G-Suite) nebo Outlook (Office 365).

Doporučujeme přidat e-mail do adresáře/jako nový kontakt a vše by zase mělo běžet v pořádku. Přidejte n.freelo.io a freelo.cz.

Řešení pro uživatele Gmailu

Máme pro vás dva způsoby. Pokud by se stalo, že nahlášení e-mailu jako vyžádaný nepomůže, máme ověřené, že 100% zaručené řešení je druhá varianta – nastavení filtrů.

1. Nahlášení e-mailů jako „vyžádané“

První způsob vám pomůže zabránit odesílání e-mailů do spamu v Gmailu.

1. Na počítači Mac nebo PC přejděte na stránku mail.google.com a v případě potřeby se přihlaste ke svému účtu.

2. Otevřete e-mail, který chcete přesunout do primární schránky.

3. V horní části vyberte možnost „Nahlásit, že nejde o spam“.

Ve složce spamu označte zprávu od Freela jako vyžádanou – není spam.
Ve složce spamu označte zprávu od Freela jako vyžádanou – není spam.

Pamatujte, že možná budete muset tento proces několikrát zopakovat, než Google použije vaše předvolby na všechny e -maily od tohoto odesílatele.

2. Nastavení filtru pro příchozí e-maily

Druhá varianta je nastavení filtru, díky kterému budou e-maily doručované do příchozí pošty.

  1. Otevřete požadovaný e-mail.
  2. Klikněte na tři tečky v pravém horním rohu e-mailu.
  3. Vyberte možnost „Filtrovat podobné zprávy“.

    Přes trojtečkové menu najděte možnost Filtrovat podobné zprávy.
    Přes trojtečkové menu najděte možnost Filtrovat podobné zprávy.
  4. Nastavte parametry filtru a vyberte možnost „Vytvořit filtr“.

    Ukázka nastavení parametru filtrů a vytvoření filtru.
    Ukázka nastavení parametru filtrů a vytvoření filtru.

Volně přeloženo z https://www.businessinsider.com/how-to-stop-emails-going-to-spam-in-gmail.

Řešení pro uživatele Outlooku

Nahlaste prosím potíže vašemu správci domény (ten, kdo zakládá firemní e-maily). Správce má možnost dát naši doménu na tzv. whitelist, tedy vytáhnout z „blacklistu“.

Doporučujeme:

  1. Přidat do bezpečných odesílatelů

    Jak přidat e-mail do bezpečných odesílatelů v Outlooku.
    Jak přidat e-mail do bezpečných odesílatelů v Outlooku.
  2. Označit poštu jako „vyžádaná“

    Jak označit poštu v Outlooku jako vyžádanou.
    Jak označit poštu v Outlooku jako vyžádanou.
  3. Vytvořit pravidlo
    V menu vyber Pokročilé akce > Vytvořit pravidlo.
    V menu vyber Pokročilé akce > Vytvořit pravidlo.

    Ukázka, jak nastavit pravidla v Outlooku.
    Ukázka, jak nastavit pravidla v Outlooku.
Aktualizováno 30.8.2021

Byl tento článek užitečný?

Související články