1. Úvod
  2. Napojení třetích stran
  3. Integrace Raynet CRM a Freelo

Integrace Raynet CRM a Freelo

Raynet je český CRM systém, který pomáhá obchodníkům a manažerům mít dokonalý přehled. Díky integraci na Freelo bude celá firma vědět, co se v Raynetu děje a obchoďáci budou mít snadnější přístup k informacím. Propojení může být jednostranné jak ze strany Freela, tak Raynetu, ale doporučujeme propojit aplikace oboustranně.

Aktivace integrace Raynet

Ve Freelu

Ve Freelu ve svém nastavení pod avatarem v pravém horním rohu klikněte na záložku Integrace a vyberte Raynet.

Integrace v sekci Nastavení ve Freelu.

Vyplňte e-mail, kterým se přihlašujete do Raynetu, název účtu (najdete v URL adrese Raynetu za lomítkem – https://app.raynet.cz/NÁZEVÚČTU/ a vložíte pouze název účtu za lomítkem) a API klíč vygenerovaný v Raynetu.

API klíč lze v Raynetu zkopírovat jen jednou a při jeho vytváření

Pokud potřebujete znovu nastavit propojení, pak musíte vytvořit nový raynet API klíč.

Vyplňte e-mail, API klíč a název účtu v Raynetu.

Název účtu

Název účtu najdete v raynetu přímo v URL adrese https://app.raynet.cz/NÁZEVÚČTU, případně v nastavení účtu v Raynetu.

V Raynetu

V Raynetu nejprve zapněte integraci na Freelo přes Nastavení profilu > Rozšíření > Freelo > Přidat.

V přihlašovacím okně vyplníte Přihlašovací e-mail do Freela, API klíč z Freelo účtu, který najdete v nastavení vašeho profilu ve Freelu a libovolně můžete nastavit také Štítek. Ten slouží k orientaci v CRM. Štítek (typicky např. „freelo“) se tak po napojení Freelo Projektu do Obchodího případu danému záznamu automaticky nastaví.

Údaje z Freela (API klíč a přihlašovací e-mail) vložíte do raynetu a přidáte Štítek (ten si zvolíte podle svého uvážení a pomůže vám v orientaci v aplikaci raynet).

API klíč uživatele Freela vložený do raynet CRM formuláře pro aktivování integrace.
API klíč ve Freelu.

Jak propojení raynet CRM a Freela funguje?

Ve Freelu

Ve Freelu se po aktivaci integrace objeví na detailu projektu záložka Raynet. Projekt lze napojit na klienta a v tu chvíli ve Freelu vidíte klienta, historii aktivit a obchodní případy, na které se dá přímo do Raynetu prokliknout.

V Raynetu

V Raynetu se po propojení aplikací zobrazí u obchodního případu sekce Freelo. Tam lze přímo vytvořit projekt nebo napojit nějaký existující. Následně se zobrazí úkoly z daného projektu.

Přes zelené tlačítko „Přidat úkol do projektu“ také můžete jednodušše založit úkol z Raynetu přímo do Freela.

Zrušení integrace Raynet

Ve Freelu

Zrušení integrace se provádí v nastavení vašeho profilu v sekci Integrace > Raynet > Zrušit propojení.

Změna nebo zrušení spárování klienta

Na detailu projektu v záložce Raynet stačí kliknout na trojtečkové menu v sekci Klient a vybrat možnost „Zrušit nebo změnit spárování“.

Poté můžete změnit klienta z Raynetu nebo spárování klienta zrušit.

V Raynetu

Zrušení integrace v Raynetu lze v Nastavení účtu > Rozšíření > Freelo > Odebrat.

Zrušení propojení Freelo projektu s obchodním případem

Kliknutím na „Odpojit Freelo projekt“ dojde k navrácení do původního stavu. K možnosti napojit Obchodní případ na stávající nebo nový projekt.

Mrkněte taky na nápovědu Raynetu. 🙂

Aktualizováno 7.10.2020

Byl tento článek užitečný?

Související články