1. Úvod
  2. Práce s úkoly
  3. Kanban/Sloupcové zobrazení

Kanban/Sloupcové zobrazení

Pracuješ s metodou Kanban? Ve Freelu si můžeš vytvořit tzv. Kanban Board neboli tabuli se sloupci. Sloupce (To-Do listy)  pak pojmenuješ podle fází, ve kterých se nacházejí tvé úkoly. Např. Fronta úkolů, Rozpracováno, Dokončeno. 

Nastavení sloupcového zobrazení

To-Do listy přepneš do sloupcového zobrazení na detailu projektu. Jdi do sekce To-Do listy a vpravo nahoře najdeš trojtečkové menu. Vyber možnost změnit zobrazení (3 čárky vedle sebe):

Můžeš si také nastavit přesměrovávání na To-Do listy. Pak pokaždé, když klikneš na projekt, zobrazí se ti rovnou kanban sloupce. Zpět na základní detail projektu se dostaneš domečkem v bílé liště sekcí projektu. 

Přesouvání úkolů mezi sloupci

Teď už můžeš začít přesouvat úkoly mezi jednotlivými sloupci podle toho, v jaké fázi aktuálně jsou:

Do svého Kanban Boardu pak můžeš přizvat i další osoby jako např. šéfa či klienta. Ti mají pak přehled, na čem právě pracuješ a co už je hotové.  

Sloupcové zobrazení v daném projektu si nastavuješ vždy pouze sám pro sebe. Každý v týmu si ho tedy musí nastavit zvlášť.

Jak na Kanban Board, ukazuje zakladatel Freela Karel Dytrych také ve videu:

Poslední změna: 10 února, 2020

Pomohla ti tato nápověda?

Související články nápovědy