1. Úvod
  2. Uživatelé & Práva
  3. Placený účet vs. účet zdarma

Placený účet vs. účet zdarma

Každý uživatel začíná s 14denním trialem, ve kterém je Freelo zcela bez omezení. Jak to ale funguje po uplynutí této doby? Jaký je rozdíl mezi placeným účtem s libovolným tarifem vs. účtem zdarma? Rozdíl popisuje tento obrázek:

Ve Freelu se neplatí za jednotlivé uživatele. Stačí jeden placený účet (tarif), do kterého lze zvát uživatele bez omezení. Uživatel s placeným účtem bude zakládat projekty, do kterých přizve jednotlivé kolegy z týmu nebo třeba klienty. Tito uživatelé zůstanou ve Free verzi, kde mohou zdarma vytvořit maximálně dva vlastní projekty a přizvat dva uživatele.

Účet s placeným tarifem spravuje obvykle vedoucí týmu / projektový manažer. Chceš-li Freelo využívat v několika týmech, založ si placený účet pod obecnou e-mailovou adresou, např. freelo@firma.cz. Vedoucím všech týmů pak přiřaď roli Projekťák. To jim umožní zakládat projekty (jménem placeného účtu) a zvát nové uživatele. Projekťák se v těchto projektech stane zároveň i správcem. Uvidí pak to samé jako vlastník projektu.

Jak funguje placený účet a uživatelské role ve 4 minutách:

Další tipy

    1. Nech ve firmě zakládat projekty jen vybrané osoby, kterým dáš roli Projekťák.
    2. Nastav v projektech více správců, aby nebylo vše závislé jen na jedné osobě.
    3. Vlastníka projektu jde snadno změnit tak, že na něj převedeš své projekty.
    4. Správné rozdělení projektů je klíčové. Inspiruj se nebo nám napiš.
Poslední změna: Březen 27, 2019

Pomohla ti tato nápověda?

Související články nápovědy