Pro změnu fakturačních údajů nebo údajů o kartě, kterou používáš pro platby Freela, klikni na avatar v pravém horním rohu > Platby a fakturační údaje.
Změna fakturačních údajů
Pro změnu fakturačních údajů stačí přepsat údaje ve formuláři. Změna se projeví na příští vystavené faktuře. V sekci Platby a fakturační údaje zvol Změnit údaje.
Změny potvrdíš tlačítkem Uložit.
Jak změnit platební kartu
Přes avatar v pravém horním rohu přejdi do sekce Platby a fakturační údaje.
V sekci Platby klikni na pole Změnit platební kartu. Poté tě přesměrujeme na platební bránu, kde uděláme blokaci 1 Kč, která se do 3 dnů automaticky zruší. Je to nutný krok pro autorizaci nové platby. Poté už následující platbu strhneme z nové karty.
Faktury za Freelo
Ke každé platbě za Freelo ti vystavíme fakturu. Automaticky je posíláme na všechny e-maily, které zadáš ve fakturačních údajích. Zároveň je kapitán najde ve svém Freelu, v sekci Platby a fakturační údaje > Faktury.
Pokud potřebuješ, aby platby chodily na více e-mailů, třeba rovnou účetní, zadej všechny příjemce do E-mail/y pro zasílání faktur ve fakturačních údajích.
Stornování zálohové faktury
Kapitán si přímo ve svém účtu může zrušit vystavenou roční faktury za objednaný tarif. Zrušení můžeš provést přímo v sekci Platby, kde stačí kliknout na tlačítko stornovat.
Zálohovou fakturu můžeš také stornovat v sekci Faktury.