1. Úvod
  2. Práce s To-Do listy
  3. Sledující a řešitel nad To-Do listem

Sledující a řešitel nad To-Do listem

Přes trojtečkové menu To-Do listu můžeš k To-Do listu nastavit sledující uživatele a výchozího řešitele. Díky této funkci můžeš ovlivnit, kteří uživatelé budou dostávat notifikace o změnách (jako okomentování úkolu, nový úkol v To-Do listu nebo dokončení úkolu, …).

Možnost nastavení sledování a řešitele u To-Do listu.
Možnost nastavení sledování a řešitele u To-Do listu.
Nastavení sledování a výchozího řešitele.
Nastavení sledování a výchozího řešitele.

V praxi se tato funkce hodí například v kanbanu, kde jsou To-Do listy nastavené dle stavu úkolů (např. Inbox, Rozpracováno, Hotovo). Uživatelům můžeš nastavit sledování To-Do listu Rozpracováno a kdykoliv se přesune úkol z Inboxu do Rozpracováno, uživatelé dostanou notifikaci a budou mít tak přehled, na čem se už začalo pracovat.

Ukázka sledování To-Do listu v praxi.
Ukázka sledování To-Do listu v praxi.
Animace přesunutí úkolu a ukázka notifikace o přesunu.
Animace přesunutí úkolu a ukázka notifikace o přesunu.

Zapnout sledování To-Do listu

Hodí se, když chceš:

  • Aby uživatelé věděli o každém novém úkolu v To-Do listu
  • Aby uživatelé dostávali informace o všech změnách

Nastavení sledování To-Do listu uživatelům.
Nastavení sledování To-Do listu uživatelům.

Po vybrání možnosti Zapnout sledování To-Do listu…  se zobrazí výběr uživatelů. Označení uživatelé se automaticky přidají do sledování pouze nových úkolů.

Pomocí možnosti Zapne sledování již existujících úkolů výše vybraným uživatelům můžeš vypnout nebo zapnout sledování již existujících úkolů v To-Do listu, pro uživatele, které jsi právě přidal nebo odebral ze sledování. Je to jednorázové nastavení, které nezůstává zaškrtnuté (zelené).

Když přidáš kolegy v sekci Zapnout sledování To-Do listu… a rovnou chceš, aby byli sledujícími už existujících úkolů, zaškrtneš checkbox níže Zapne sledování již existujících úkolů výše vybraným uživatelům. Stejně tak když se rozhodneš někoho odebrat ze sledování, tak znovu checkbox zaškrtneš.

Výchozí řešitel úkolů

Pomocí možnosti Výchozí řešitel úkolů můžeš nastavit uživatele, který bude defaultně přiřazený jako řešitel nových úkolů v celém To-Do listu. Hodí se například při zakládání úkolů z e-mailu, protože mají automaticky nastaveného řešitele a nezapadnou.

Nastavení výchozího řešitele úkolů v To-Do listu.
Nastavení výchozího řešitele úkolů v To-Do listu.

 

Aktualizováno 11.5.2021

Byl tento článek užitečný?

Související články