Přes trojtečkové menu To-Do listu můžeš k To-Do listu nastavit sledující uživatele a výchozího řešitele. Díky této funkci můžeš ovlivnit, kteří uživatelé budou dostávat notifikace o změnách (jako okomentování úkolu, nový úkol v To-Do listu nebo dokončení úkolu, …).
V praxi se tato funkce hodí například v kanbanu, kde jsou To-Do listy nastavené dle stavu úkolů (např. Inbox, Rozpracováno, Hotovo). Uživatelům můžeš nastavit sledování To-Do listu Rozpracováno a kdykoliv se přesune úkol z Inboxu do Rozpracováno, uživatelé dostanou notifikaci a budou mít tak přehled, na čem se už začalo pracovat.
Zapnout sledování To-Do listu
Po vybrání možnosti Zapnout sledování To-Do listu… se zobrazí výběr uživatelů. Označení uživatelé se automaticky přidají do sledování pouze nových úkolů.
Pomocí možnosti Zapne sledování již existujících úkolů výše vybraným uživatelům můžeš vypnout nebo zapnout sledování již existujících úkolů v To-Do listu, pro uživatele, které jsi právě přidal nebo odebral ze sledování. Je to jednorázové nastavení, které nezůstává zaškrtnuté (zelené).
Když přidáš kolegy v sekci Zapnout sledování To-Do listu… a rovnou chceš, aby byli sledujícími už existujících úkolů, zaškrtneš checkbox níže Zapne sledování již existujících úkolů výše vybraným uživatelům. Stejně tak když se rozhodneš někoho odebrat ze sledování, tak znovu checkbox zaškrtneš.
Výchozí řešitel úkolů
Pomocí možnosti Výchozí řešitel úkolů můžeš nastavit uživatele, který bude defaultně přiřazený jako řešitel nových úkolů v celém To-Do listu. Hodí se například při zakládání úkolů z e-mailu, protože mají automaticky nastaveného řešitele a nezapadnou.