Přes trojtečkové menu To-Do listu můžete nad To-Do listem nastavit sledující uživatele a defaultního řešitele. Díky této funkci můžete ovlivnit, kdo všechno z ostatních uživatelů bude dostávat notifikace o změnách (jako třeba přesun úkolů z jednoho To-Do listu do jiného, okomentování úkolu, dokončení úkolu, …) u úkolů v daném To-Do listu. Uživatelé tak budou mít lepší přehled, na čem se pracuje a v jakém je to stavu.


V praxi se tato funkce hodí například v kanbanu, kde máte To-Do listy nastavené dle stavu úkolů (např. Inbox, Rozpracováno, Hotovo). Uživatelům můžete nastavit sledování To-Do listu Rozpracováno a kdykoliv se přesune úkol z Inboxu do Rozpracováno, uživatelé dostanou notifikaci a budou mít tak přehled, na čem se už začalo pracovat.


Zapnout sledování To-Do listu

Po vybrání možnosti Zapnout sledování To-Do listu se zobrazí výběr uživatelů. Označení uživatelé se přidají do sledování existujících i nových úkolů.
Pomocí možnosti Zapne sledování již existujících úkolů výše vybraným uživatelům můžete vypnout nebo zapnout sledování současných úkolů v To-Do listu, které jste právě přidali nebo odebrali ze sledování.
Výchozí řešitel úkolů

Pomocí možnosti Výchozí řešitel úkolů můžete nastavit uživatele, který bude defaultně přiřazený jako řešitel nových úkolů v To-Do listu.