Úvod > Šablony

Šablony

Seznam všech šablon

Tvorba PPC kampaní (Google Ads, Sklik)

Tato šablona tě provede tvorbou PPC kampaní v systémech Google Ads a Seznam Sklik. Můžeš jí použít jako inspiraci, jaké typy kampaní je ideální tvořit. A zároveň slouží pro kontrolu, zda jsi na něco nezapomněl. Šablona je vhodná pro e-commerce projekty, ale najdou si v ní své i ostatní projekty....

SEO Analýza

SEO analýza je komplexní rozbor stránek z pohledu optimalizace pro vyhledávače. Nezapomeňte na nic podstatného díky checklistu, který vytvořil marketingový specialista a SEO konzultant Pavel Ungr.

Google Analytics

Google Analytics je šikovný nástroj plný užitečných informací o tvém webu. Tyto informace ti můžou dost pomoct při tvorbě kampaní nebo pochopení tvých zákazníků. Zkus si pomocí naší šablony od odborníka André Hellera nastavit Google Analytics tak, aby ti nástroj co nejvíce pomohl.  

SEO Analýza klíčových slov

Pavel Ungr je jeden z nejlepších SEO konzultantů u nás. Pokud chcete tedy vytvořit nebo jen zkontrolovat vaši analýzu klíčových slov, tento checklist je přesně to pravé.  

Jak na produkci podcastu

Proces tvorby podcastu zahrnuje spoustu detailů, které mají vliv na kvalitu finálního výsledku.  S detailní šablonou od Tomáše Sobela nezapomenete na vypnutí hlučné ledničky nebo výměnu vrzající židle.

Produkce Freelo podcastu

Tvorba podcastů přináší výhody jak posluchačům, tak tvůrcům. Jako tvůrci navazujete vztah s lídry v oboru a důležitými kontakty. Naše šablona vás provede přípravami od vytipování hosta, sepsání otázek, nahrávání až po postprodukci.

Inventarizace majetku a závazků

Povinnost provádět inventarizaci na doložení zůstatků jednotlivých položek účetní závěrky ukládá účetním jednotkám zákon o účetnictví. Cílem inventarizace je kontrola věcné správnosti a reálnosti ocenění majetku. S checklistem nezapomenete na nic důležitého.

Kontrola před spuštěním e‑shopu

V průběhu spouštění e-shopu je potřeba promyslet a zkontrolovat hodně věcí. Checklist vám do budoucna ušetří spoustu práce, času a starostí.

Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek

Dlouhodobý majetek je majetek firmy, který je používán po dobu delší jednoho roku, postupně se opotřebovává. Pro firmu má zásadní význam, jelikož významně ovlivňuje výši daní. Je důležité stanovit odpovědnou osobu za vedení účetnictví DM, provádět inventarizaci, kontrolu zařazení a další kroky. K tomu vám pomůže tento checklist.

Uživatelské testování

Uživatelské testování je jedna ze základních metod získávání zpětné vazby od uživatelů. Díky němu odhalíte způsob přemýšlení uživatelů během používání vašeho webu. Tato šablona vám pomůže projít všemi důležitými kroky. 

A/B testování webových stránek

A/B testování je základní metoda vytváření a následného vyhodnocování úspěšnosti provedených změn na webové stránce. Tento checklist vás navede na vše důležité, co byste při A/B testování neměli opomenout.

Bezpečnostní minimum: Audit běžného uživatele internetu

S tímto checklistem si otestujte, zda se v online prostředí s vaší identitou pohybujete bezpečně.

Bezpečnostní minimum: Audit pro provozovatele webu

S tímto checklistem si otestujte, zda váš web splňuje základní bezpečnostní kritéria.

Instalace WordPress magazínu

Díky tomuhle checklistu nainstalujete wordpress s těmi nejdůležitějšími pluginy a nezapomenete na žádné důležité nastavení.

SEO Audit

S tímhle seznamem zjistíte, jestli váš web splňuje hlavní požadavky na SEO (Search Engine Optimization) a má díky tomu předpoklady pro lepší výsledky hledání ve vyhledávačích.

Nastavení Google Analytics

Tenhle checklist ti poslouží k důkladné kontrole správného nastavení Google Analytics. Jako časové období doporučujeme zvolit poslední rok. Všechny kroky jsou tady podrobně rozepsané.

Analýza klíčových slov

Seznam úkolů, které povedou k vytvoření Analýzy klíčových slov přes český online nástroj Marketing Miner.

Základní audit webu

Webové stránky má dnes každá firma. Velká část jich je ale bohužel bez důležitých informací nebo částí. Tento checklist vám pomůže zjistit, jestli jste na tom dobře a případně vaše webové stránky vylepšit.

Checklist migrace webů

Díky tomuhle checklistu kompletně převedete webovou stránku a nezapomenete na žádné podstatné úkony.

UX checklist hodnocení webu

Opakovaně navrhuješ nebo redesignuješ web / e-shop a potřebuješ kontrolovat stejné činnosti? Inspiruj se tímhle checklistem, který ti pomůže zhodnotit web z pohledu UX.

Tvorba nové kategorie v e‑shopu

Tvorba nové kategorie je proces, který řeší každý e-shop. Díky tomuto checklistu od marketingového konzultanta Dály Musila na nic důležitého nezapomeneš! 

Checklist online kampaně

Tato šablona od odborníka Jana Kvasničky tě povede zpracováním reklamní kampaně tak, aby jsi nezapomněl na nic důležitého. Po dopilování zadání se můžeš vrhnout do tvorby obsahu a propagace. Hodně štěstí!

Obsahový kalendář

Šablona obsahového kalendáře, která se hodí pro plánování např. sociálních sítí nebo publikování článků.

Checklist k realizaci online focus group

Toto je první verze checklistu, která vám pomůže realizovat výzkum metodou online focus group. Více o metodě si můžete přečíst na webu výzkumné agentury Makevisionu. K checklistu jsme zároveň sepsali postup realizace online focus group.   Mrkněte i na podcast Z podpalubí o Lovebrandu a fungování firmy. 

Nasdílení marketingových účtů od klienta

Máme pro tebe obsáhlý checklist, který ti pomůže nasdílet marketingové účty tvých klientů. Díky němu nezapomeneš na nic důležitého.

Kvalitní příspěvek

Aby článek plnil svůj účel, je třeba ho kvalitně zpracovat nejen po jeho obsahové stránce. Tato šablona tě provede sepsáním celého příspěvku – co všechno je potřeba zkontrolovat před jeho publikováním. Na to navazuje šablona na propagaci obsahu.

Tvorba článku na blog

Chcete, aby byl váš blog kvalitní a články stály za to? Nechcete plnit internet prázdnými texty, kterých tam už jsou spousty? Zkrátka chcete, aby návštěvníci blogu byli spokojení? Projděte si checklist od Zuzky Zicháčkové z Shoptetu, díky kterému napíšete super článek nabitý hodnotnými informacemi a třeba i vtipem.

Proces reklamní kampaně

Tato šablona tě povede zpracováním reklamní kampaně tak, aby jsi nezapomněl na nic důležitého. Rozhoď sítě do všech stran a měj co největší dosah.

Vstupní dotazník pro tvorbu textů

Jsi copywriter? Tahle šablona od Sylvie Kavíkové se bude hodit především tobě. O každém budoucím projektu potřebuješ zjistit plno důležitých informací. Tady najdeš seznam okruhů, které je dobré si vždy zjistit. 

Tvorba A/B newsletteru v Mailchimpu

Pokud pravidelně rozesíláš newsletter, usnadni si práci s touhle šablonou. Povede tě krok po kroku, aby jsi při jeho tvorbě nezapomněl na nic důležitého – od designu po správné nastavení.