Úvod > Šablony

Šablony

Seznam všech šablon

SEO Analýza

SEO analýza (někdy také nazývána jako SEO audit) je komplexní rozbor stránek z pohledu optimalizace pro vyhledávače. Nezapomeňte na nic podsatného a využijte tento checklist úkolů.

Analytika

Google Analytics je šikovný nástroj plný užitečných informací o tvém webu. Tyto informace ti můžou dost pomoct při tvorbě kampaní nebo pochopení tvých zákazníků. Zkus si pomocí naší šablony od odborníka nastavit Google Analytics tak, aby ti nástroj co nejvíce pomohl.  

Obsahový kalendář

Šablona obsahového kalendáře, která se hodí pro plánování např. sociálních sítí nebo publikování článků.

SEO Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je dokument obsahující detailní informace o dotazech uživatelů, spjatých s byznysem klienta. Tento checklist využijte buď k samotné tvorbě nebo ke kontrole výstupu od vašeho dodavatele.

A/B testování webových stránek

A/B testování je základní metoda vytváření a následného vyhodnocování úspěšnosti provedených změn na webové stránce. Tento checklist vás navede na vše důležité, co byste při A/B testování neměli opomenout.

Bezpečnostní minimum: Audit běžného uživatele internetu

S tímto checklistem si otestujte, zda se v online prostředí s vaší identitou pohybujete bezpečně.

Bezpečnostní minimum: Audit pro provozovatele webu

S tímto checklistem si otestujte, zda váš web splňuje základní bezpečnostní kritéria.

Instalace WordPress magazínu

Díky tomuhle checklistu nainstalujete wordpress s těmi nejdůležitějšími pluginy a nezapomenete na žádné důležité nastavení.

SEO Audit

S tímhle seznamem zjistíte, jestli váš web splňuje hlavní požadavky na SEO (Search Engine Optimization) a má díky tomu předpoklady pro lepší výsledky hledání ve vyhledávačích.

Nastavení Google Analytics

Tenhle checklist ti poslouží k důkladné kontrole správného nastavení Google Analytics. Jako časové období doporučujeme zvolit poslední rok. Všechny kroky jsou tady podrobně rozepsané.

Analýza klíčových slov

Seznam úkolů, které povedou k vytvoření Analýzy klíčových slov přes český online nástroj Marketing Miner.

Nábor nového člověka

Vyberte správně toho nejlepšího možného parťáka do vašeho týmu. Držte se našeho checklistu a na nic podstatného nezapomenete.

Adaptace nováčků v týmu

Začátek nového kolegy ve vaší firmě je důležitým obdobím, které není radno podcenit. S tímto checklistem bude začlenění snadné a na nic podstatného nezapomenete.

Zaučení nového kolegy do Freela

Ukázka našeho interního checklistu, který nám pomáhá začlenit nového kolegu do našeho týmu. Může vám posloužit jako inspirace.

Obchodní porada (měsíční)

Interní checklist firmy Raynet CRM, díky kterému vyhodnocujeme stav obchodu za poslední měsíc. Může sloužit jako inspirace pro vaší firmu. Checklist, díky kterému dostanou obchodní porady jasný tvar.  

Onboarding nového klienta

Získat nového zákazníka není jednoduché. Právě proto byste se měli zaměřit i na druhou fázi a tou je jeho udržení „na palubě“. Tento checklist vás nasměruje na ty důležité body, které není radno opomenout.

Porady a meetingy

Díky této šabloně úkolů budou vaše porady a meetingy efektivnější. Na jejich konci vznikne seznam úkolů, které by měl mít ideálně rovnou někdo přiřazené k řešení či posutí dál.

Úspěšný event

Každá událost, ať už větší nebo menší, s sebou nese celou řadu aktivit a úkolů, které je třeba včas zařídit – aby vše v den D klaplo. Využijte tento přehledný seznam úkolů a na nic podstatného nezapomenete.

Uvedení nového produktu na trh

Tenhle checklist vám pomůže nezapomenout na nic podstatného v souvislosti s uvedením vašeho nového produktu.

Uživatelský výzkum

Uživatelské výzkum může být velmi důležitý pro validaci vašeho produktu nebo služby. Tento checklist vás navede na nejdůležitější body, na které byste při výzkumu neměli zapomenout.

Základní audit webu

Webové stránky má dnes každá firma. Velká část jich je ale bohužel bez důležitých informací nebo částí. Tento checklist vám pomůže zjistit, jestli jste na tom dobře a případně vaše webové stránky vylepšit.

Úklid kanceláře

I tak triviální činnost jako je úklid kancelářských prostor se může pokazit. Abyste nebyli zklamaní, použijte tento seznam jako „základní zadání“ pro vaší uklízečku a případně si ho rozšiřte o pro vás podstatné úkoly / body. 

Nasdílení marketingových účtů od klienta

Máme pro tebe obsáhlý checklist, který ti pomůže nasdílet marketingové účty tvých klientů. Díky němu nezapomeneš na nic důležitého.

Kvalitní příspěvek

Aby článek plnil svůj účel, je třeba ho kvalitně zpracovat nejen po jeho obsahové stránce. Tato šablona tě provede sepsáním celého příspěvku – co všechno je potřeba zkontrolovat před jeho publikováním. Na to navazuje šablona na propagaci obsahu.

Proces reklamní kampaně

Tato šablona tě povede zpracováním reklamní kampaně tak, aby jsi nezapomněl na nic důležitého. Rozhoď sítě do všech stran a měj co největší dosah.

Checklist migrace webů

Díky tomuhle checklistu kompletně převedete webovou stránku a nezapomenete na žádné podstatné úkony.

Vstupní dotazník pro tvorbu textů

Jsi copywriter? Tahle šablona se bude hodit především tobě. O každém budoucím projektu potřebuješ zjistit plno důležitých informací. Tady najdeš seznam okruhů otázek, na které je dobré se vždy zeptat.

Propagace obsahu

Pokud se aktivně nebudete starat o získávání návštěvnosti vašeho webu (obsahu), pak jste jej tvořili úplně zbytečně – nikdo tam totiž jen tak sám od sebe nepřijde. Níže najdete seznam úkolů, které vás navednou na různé způsoby, jak na web dostat pro vás relevantní publikum.

Uzavření zakázky

Seznam úkolů, které vedou k úspěšnému dokončení zakázky / dealu. Hodí se pro každou firmu nabízející produkty nebo služby v B2B sektoru.

Checklist budování značky

Díky tomuto checklistu si snadno zkontrolujete, jestli vaše aktivity prospívají vaší značce a co byste mohli dělat lépe.