Úvod > Šablony > Zákaznická péče > Jak si udělat pořádek v e-mailové schránce

Jak si udělat pořádek v e-mailové schránce

S e-mailem každý pracujeme denodenně. Díky této šabloně možná zjistíte, že můžete změnou fungování v e-mailu velké množství produktivního času ušetřit.

E-mailová schránka většiny lidí i zákaznické péče vypadá po otevření takto.

Je tam hromada e-mailů, které by tam vůbec být nemusely, či nemají tak vysokou prioritu, abychom se jimi museli zabývat při každém otevření schránky. Než vybereme ten správný, tak to bere čas a zdržuje nás to.

Připravil jsem pro vás seznam úkolů, díky kterým si uděláte pořádek a budete řešit pouze ty e-maily, které to vyžadují a ostatní si rozdělíte se zbytkem týmu. Případně je zařadíte do příslušných složek, do kterých se budete dívat pouze ve chvíli, kdy na to máte čas a jdete řešit právě tu konkrétní věc.

Ukázka veřejné šablony ve Freelu

Použij tuto šablonu ve svém Freelu

= Jak si udělat pořádek v e-mailové schránce
Zrušení, co tam nepatří
- Zrušení notofikací z e-mailngového nástroje
- Zaplutí spamfiltru
- Vložení známých spammerů na blacklist
- Vytvoření pravidla na spamová slova a přesun zpráv do spamu
- Zrušení nepotřebných notifikací ze sociálních sítí
Nastavení pravidel
- Notifikace o objednávce do složky Objednávky, nebo pokud je vyřizujete přímo z e-shopu smazat
- Notifikace o hodnocení na Heuréce do složky Heuréka
- Přiřazení zpráv od jednotlivých dodavatelů / klientů na příslušné kolegy
- Přesun newsletterů, které chcete odebírat do složky Newsletter
- Přesun notifikací, např. z Freela, do složky Notifikace
- Pravidlo pro "mailer daemon" o nedoručení zprávy do složky "Mailer Daemon"

Line Copy 3 Created with Sketch.

Jak na to

Page 1 Created with Sketch.