Úvod > Šablony > Marketing

Marketing

Marketing je v dnešní době hybnou silou růstu většiny firem. Dělejte marketing správně a inspirujte se v šablonách od odborníků. Mezi související šabloby patří ty z oblasti budování značek.

Jak založit a nastavit firemní Instagram účet

Proces založení a nastavení firemního Instagram účtu

Šablona tě provede základními, avšak nezbytně důležitými kroky při založení Instagramu pro podnikatelské záměry. Můžeš ji použít jako zpětnou kontrolu všech kroků, které máš možná za sebou. Zároveň slouží jako návod pro korektní založení a propojení osobního účtu na tzv. firemní. Díky firemnímu účtu totiž získáš spoustu nástrojů od Instagramu...

Tvorba PPC kampaní (Google Ads, Sklik)

Šablona tě provede tvorbou PPC kampaní v systémech Google Ads a Seznam Sklik. Můžeš jí použít jako inspiraci, jaké typy kampaní je ideální tvořit. A zároveň slouží pro kontrolu, zda jsi na něco nezapomněl. Šablona je vhodná pro e-commerce projekty, ale najdou si v ní své i ostatní projekty. Po...

Produkce Freelo podcastu

Tvorba podcastů přináší výhody jak posluchačům, tak tvůrcům. Jako tvůrci navazujete vztah s lídry v oboru a důležitými kontakty. Naše šablona vás provede přípravami od vytipování hosta, sepsání otázek, nahrávání až po postprodukci.

Jak začít s e-mail marketingem

E-mailing je jedním z nejefektivnějších online marketingových nástrojů. Může vám přinést spoustu objednávek, nové klienty a lepší vztah se zákazníky. Checklist vám pomůže začít krok za krokem.

Jak na skvělý newsletter podle Ecomailu

E-mailing má v dnešním digitální světě obrovský potenciál. Je to prostředek, jak se starat o stávající zákazníky a zároveň způsob, jak přilákat nové. Jak posílat newsletter, který si lidé zaručeně rozkliknou? Jak ho dobře napsat? S naším checklistem nezapomenete na nic důležitého.

Kompletní checklist před spuštěním kampaní na Skliku

Aby kampaň na Skliku fungovala a výsledek byl takový, jaký si přejete, je třeba ji správně nastavit. Důležité kroky neprobíhají jen v samotné kampani, ale především před jejím spuštěním. Co všechno je nutné zajistit, než bude kampaň spuštěna, vám napoví naše šablona. 

Checklist online kampaně

Tato šablona od odborníka Jana Kvasničky tě povede zpracováním reklamní kampaně tak, aby jsi nezapomněl na nic důležitého. Po dopilování zadání se můžeš vrhnout do tvorby obsahu a propagace. Hodně štěstí!

Obsahový kalendář

Šablona obsahového kalendáře, která se hodí pro plánování např. sociálních sítí nebo publikování článků.

Checklist k realizaci online focus group

Toto je první verze checklistu, která vám pomůže realizovat výzkum metodou online focus group. Více o metodě si můžete přečíst na webu výzkumné agentury Makevision.   Mrkněte i na podcast Z podpalubí o Lovebrandu a fungování firmy. 

Nasdílení marketingových účtů od klienta

Máme pro tebe obsáhlý checklist, který ti pomůže nasdílet marketingové účty tvých klientů. Díky němu nezapomeneš na nic důležitého.

Jak na kvalitní příspěvek podle Petra Jiránka

Jedině kvalitně zpracovaný článek nejen po obsahové stránce bude plnit svůj účet. Petrova šablona tě provede sepsáním celého příspěvku a co je potřeba zkontrolovat před publikováním.

Tvorba článku na blog

Chcete, aby byl váš blog kvalitní a články stály za to? Nechcete plnit internet prázdnými texty, kterých tam už jsou spousty? Zkrátka chcete, aby návštěvníci blogu byli spokojení? Projděte si checklist od Zuzky Zicháčkové z Shoptetu, díky kterému napíšete super článek nabitý hodnotnými informacemi a třeba i vtipem.

Proces reklamní kampaně

Tato šablona tě povede zpracováním reklamní kampaně tak, abys nezapomněl na nic důležitého. Rozhoď sítě do všech stran a měj co největší dosah.
close up na ruce copywritera

Struktura komunikačního manuálu

Jsi copywriter a máš za úkol vytvořit komunikační manuál? Sylvie Pekárková pro tebe připravila šablonu se základní strukturou takového manuálu, od které se můžeš odpíchnout. 

Vstupní dotazník pro tvorbu textů (update 2024)

Jsi copywriter? Tahle šablona od Sylvie Pekárkové se bude hodit především tobě. O každém budoucím projektu je dobré nejdříve zjistit co nejvíce informací a právě s tím ti pomůže seznam otázek, který můžeš rovnou poslat svému klientovi. Projekt díky tomu lépe poznáš, snáze se vžiješ do potřeb firmy a jejich...

Tvorba A/B newsletteru v Mailchimpu

Pokud pravidelně rozesíláš newsletter, usnadni si práci s touhle šablonou. Povede tě krok po kroku, aby jsi při jeho tvorbě nezapomněl na nic důležitého – od designu po správné nastavení.

Propagace obsahu

Pokud se aktivně nebudete starat o získávání návštěvnosti vašeho webu (obsahu), pak jste jej tvořili úplně zbytečně – nikdo tam totiž jen tak sám od sebe nepřijde. Níže najdete seznam úkolů, které vás navedou na různé způsoby, jak na web dostat pro vás relevantní publikum.