Úvod > Šablony > Marketing > Proces reklamní kampaně

Proces reklamní kampaně

Tato šablona tě povede zpracováním reklamní kampaně tak, aby jsi nezapomněl na nic důležitého. Rozhoď sítě do všech stran a měj co největší dosah.

Ukázka veřejné šablony ve Freelu

1/2 Zkopírovat šablonu

= Proces reklamní kampaně
Vstupní stránka
- Nadpis, hlavní sdělení
- Text stránky dostatečně kvalitní a prodejní
- Výzva k akci - viditelná, jasná
Newsletter
- Předmět e-mailu je poutavý a pravdivý.
- Můj e-mail obsahuje viditelný odhlašovací odkaz.
- Funguje odhlášení
- Odešlu email na test, vyzkouším všechny odkazy
- Technicke reseni ... SPF, DKIM, DMARC
- Posílám odběratelům to, co čekají, co bylo slíbeno a co je zajímá.
- Mám promyšlenou strategii pro četnost rozesílky. Neposílám e-maily ani moc často, ani málo
- Než začnu s prodejními e-maily, dám kontaktu možnost zvyknout si. Řídím se pravidlem: “Nejdřív pomáhat, pak prodávat.”
- V předmětu e-mailu nepoužívám slova psaná caps loockem.
- V předmětu e-mailu jsem kreativní, nemusím si pomáhat obrázkovými znaky.
- Nepoužívám nebo důkladně zvážím použití známých spamových slov (Viagra, půjčky, akce, ...)
- Používám v kampani obrázky a texty rovnoměrně.
- Používám čitelný font a kontrastní barvu pozadí.
- Nepoužívám v jednom e-mailu kombinaci http a https odkazů.
- Používám odkazy ve správné formě:
- Nepoužívám viditelné odkazy v podobě: http://www.nazevwebu.cz ani http://www.nazevwebu.cz.
- Používám formu Nazevwebu.cz nebo variantu odkazu skrytého za slova např. více zde >>
- Nepoužívám zkracovač pro tvorbu odkazů.
- Vyhodnotím email a zašlu report kolegům
Sociální sítě
- Vytvořím sady bannerů
- Vyberu vhodná publika
- Naplánuji kampaň
Propagace
- Zvážit všechny místa kde dává propagace kampaně smysl
- Možnosti online
- Možnosti offline
- Oslovím partnery
- Zvážím tiskovou zprávu
Remarketing
- Stanovím návazné procesy pro všechny zákazníky, kteří shlédli kampaň
- Remarketing bannery
- Remarketing články
- Návazné newslettery
Vyhodnocení

2/2 Použít šablonu ve Freelu