Úvod > Šablony > Marketing > Vstupní dotazník pro tvorbu textů

Vstupní dotazník pro tvorbu textů

Jsi copywriter? Tahle šablona se bude hodit především tobě. O každém budoucím projektu potřebuješ zjistit plno důležitých informací. Tady najdeš seznam okruhů otázek, na které je dobré se vždy zeptat.

Ukázka veřejné šablony ve Freelu

1/2 Zkopírovat šablonu

= Kdo jsou vaši zákazníci?
Pohlaví
Věk
Místo bydliště
Rodinný stav
Zájmy
Životní styl
Chování
Finanční možnosti
Co chtějí a nechtějí
Co se jim líbí a nelíbí
Zda jsou to spíše jednotlivci, páry nebo skupiny
= Kdo je vaše konkurence v ČR a ve světě?
Odkazy na webové stránky vašich českých konkurentů
Odkazy na webové stránky vašich zahraničních konkurentů
Hlavní přednosti českých konkurentů
Hlavní přednosti zahraničních konkurentů
= Co je vaše konkurenční výhoda?
Čím se odlišujete od konkurence
Co můžete lidem nabídnout oproti konkurenci
Proč by si lidé měli vybrat právě vaše produkty a služby
= Jaké podklady pro práci můžete poskytnout?
Fotografie
Videa
Produkty na vyzkoušení
Další podklady
= Kdy můžete veškeré výše uvedené podklady poskytnout?
= Napište, prosím, něco o vás a vašem projektu.
Historie budování projektu a jak to celé vzniklo
Kdo za tím stojí
Na co jste nejvíce pyšní
Zda nastaly v průběhu nějaké nesnáze
Jak to vidíte do budoucna
Další důležité nebo zajímavé informace
= V jakých chvílích lidé váš produkt/služby nejvíce využijí a chtějí?
Co jim vaše služba/produkt dává nebo umožňuje
Když vaši službu/produkt vyhledávají a potřebují
= Co bude cílem webových stránek a co by podle vás mělo návštěvníky webu nabudit, aby to chtěli udělat?
Co přesně má člověk na webu udělat
Kam má na webu směřovat
Jak ho chcete nalákat, aby to chtěl udělat
Jaké jsou případné sekundární cíle webu
= Jaký by měl být styl nových webových stránek?
Uveďte odkazy na weby, které se vám líbí a máte je jako vzor
Popište, co se vám na těchto stránkách nejvíce líbí
= Co by mělo být obsahem webových stránek?
Uveďte počet a druh stránek, popř. podstránek
Jaký by měl být ve stručnosti jejich obsah
Jaké speciální funkčnosti by měl váš web mít/umět (např. objednávkový formulář, platební bránu)
= Co při pořízení vašeho produktu/služby nejvíce útočí na zákazníkovy smysly?
Co je slyšet
Co je cítit
Co je vidět
Jak to chutná
Jaké je to na dotek
= Jaká je cena vašich služeb a co je případně možné si dokoupit?
= Kde se nachází vaše sídlo/prodejna a jaká je k nim dostupnost?
= Máte již zakoupenu doménu pro nový web? Pokud ne, jaká by měla být doména vašeho webu, pokud bude dostupná?
= Která informace o vašem projektu by měla na webu zaznít především?
= Jakou máte představu o nejzazším termínu spuštění nového webu?
= Jakým způsobem chcete/můžete ohledně tvorby webu komunikovat?
E-mailem nebo telefonicky
V jakých denních hodinách
= Je ještě něco dalšího, co je potřeba vědět vědět, než se pustíme do práce?

2/2 Použít šablonu ve Freelu