Úvod > Šablony > Web > Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

Seznam úkolů, které povedou k vytvoření Analýzy klíčových slov přes český online nástroj Marketing Miner.

Ukázka veřejné šablony ve Freelu

1/2 Zkopírovat šablonu

Analýza klíčových slov
- Projít si článek analýz klíčových slov krok za krokem: <a href="https://www.marketingminer.com/cs/blog/analyza-klicovych-slov.html" target="_blank" rel="noreferrer noopener">https://www.marketingminer.com/cs/blog/analyza-klicovych-slov.html</a>
- Sběr dat a jejich analýza ze zdrojů, které již mám k dispozici (Google Analytics, Google Search Console, Sklik, Google Ads)
- Analýza nejhledanějších dotazů a návrhů k nim pomocí profilerů: <a href="https://www.marketingminer.com/cs/profiler/keyword/marketing?lang=cz" target="_blank" rel="noreferrer noopener">https://www.marketingminer.com/cs/profiler/keyword/marketing?lang=cz</a>
- Získání návrhů klíčových slov k nejrelevantnějším dotazům z našeptávačů: <a href="https://help.marketingminer.com/cs/article/navrhy-klicovych-slov-z-naseptavacu-12brypq/" target="_blank" rel="noreferrer noopener">https://help.marketingminer.com/cs/article/navrhy-klicovych-slov-z-naseptavacu-12brypq/</a>
- Analýza konkurence a jejího výskytu v organických výsledcích vyhledávání pomocí Profilerů: <a href="https://www.marketingminer.com/cs/profiler/domain/alza.cz/cs_CZ" target="_blank" rel="noreferrer noopener">https://www.marketingminer.com/cs/profiler/domain/alza.cz/cs_CZ</a>
- Odstranit duplicitní a nerelevantní dotazy z analýzy
- Získání podkladových dat pro analýzu (hledanost, pozice klienta, vstupní stránky a konkurenčnost dotazů).
- Vytvořit kategorizaci klíčových slov podle největších a nejdůležitějších vzorů, které se v analýze vyskytují.
- Tvorba vizualizace analýzy klíčových slov
- Tvorba výstupního dokumentu a zpracování úkolů, které z analýzy vycházejí vůči současnému obsahu webu

2/2 Použít šablonu ve Freelu