Úvod > Šablony > Web > Analýza klíčových slov s Marketing Minerem (2023)

Analýza klíčových slov s Marketing Minerem (2023)

Seznam úkolů, které povedou k vytvoření Analýzy klíčových slov přes český online nástroj Marketing Miner.

Co je to klíčové slovo? Laicky řečeno jde o slovo nebo výraz, který uživatel zadá do vyhledávače, když něco hledá (vaši službu, článek z daného oboru).

Pojem klíčové slovo označuje konkrétní frázi, pod kterou uživatelé hledají informace k určitému oboru pomocí vyhledávačů (Google, Seznam). Tvůrce webu/článku by měl tato slova nebo spojení vhodně umístit. Díky tomu podpoří zobrazení ve výsledcích vyhledávání (SERP), které se uživateli zobrazí po zadání dotazu (klíčových slov).

Ukázka veřejné šablony ve Freelu

Použij tuto šablonu ve svém Freelu

= Analýza klíčových slov
Projít si článek analýz klíčových slov krok za krokem:
- https://www.marketingminer.com/cs/blog/analyza-klicovych-slov.html
Sběr dat a jejich analýza ze zdrojů, které již mám k dispozici (Google Analytics, Google Search Console, Sklik, Google Ads)
Analýza nejhledanějších dotazů a návrhů k nim pomocí Profilerů:
- https://www.marketingminer.com/cs/profiler/keyword/notebook/cs/suggestions
Analýza konkurence a jejího výskytu v organických výsledcích vyhledávání pomocí profilerů:
- https://www.marketingminer.com/cs/profiler/website/alza.cz/cs/serp-visibility?scheme=&domainType=subdomain
Získání návrhů klíčových slov k nejrelevantnějším dotazům z našeptávačů:
- https://help.marketingminer.com/cs/clanek/navrhy-klicovych-slov-z-naseptavacu/
Content gap analýza s inspirací pro nový obsah:
- https://www.marketingminer.com/cs/profiler/website/alza.cz/cs/content-gap?scheme=&domainType=subdomain
Odstranit duplicitní a nerelevantní dotazy z analýzy
Získání podkladových dat pro analýzu
- (hledanost https://help.marketingminer.com/cs/clanek/hledanost-klicovych-slov/
Získání duplicitních dat pro pozice klienta
- https://help.marketingminer.com/cs/clanek/jednorazove-mereni-pozic-ve-vyhledavacich, vstupní stránky https://help.marketingminer.com/cs/clanek/nejlepsi-vstupni-stranka-landing-page/ a konkurenčnost dotazů https://help.marketingminer.com/cs/clanek/konkurencnost-klicovych-slov/)
Vytvořit kategorizaci klíčových slov podle největších a nejdůležitějších vzorů, které se v analýze vyskytují:
- help.marketingminer.com/cs/clanek/kategorizace-dotazu
Tvorba vizualizace analýzy klíčových slov
Tvorba výstupního dokumentu a zpracování úkolů, které z analýzy vycházejí vůči současnému obsahu webu
Pravidelné rozšiřování dokumentu analýzy klíčových slov o nová
- https://www.marketingminer.com/cs/profiler/keyword/notebook/cs/new-keywords
Pravidelné rozšiřování dokumentu analýzy klíčových slov o trendová klíčová slova
- https://www.marketingminer.com/cs/profiler/keyword/notebook/cs/trending-keywords

Line Copy 3 Created with Sketch.

Jak na to

Page 1 Created with Sketch.